Vi söker en Supporttekniker till myndighet i Göteborg Vem är du? För att vara aktuell för rollen behöver du som söker ha: • minst fem års arbetslivserfarenhet inom aktuell yrkeskategori (Helpdesktekniker/IT-tekniker) samt deltagit i eller utfört ett flertal liknande uppdrag • mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • goda kunskaper i kontorsstödsprogramvara, det vill säga att du obehindrat kan tillgodogöra dig information och kommunicera inom detta uppdrag med samtliga kontaktytor • minst 2 års erfarenhet av Windows 10/Windows 11 och kontohantering i Active Directory • minst 2 års erfarenhet av Servicedesk management enligt ITIL eller likvärdigt • mycket god kunskap av att supportera kunder på plats och på distans • förmåga att hantera samtliga typer av supportärenden på plats, över telefon och via mejl Vi ser även att du har: • god erfarenhet av ärendehanteringssystemet Jira (Atlassian) För att trivas och lyckas i denna roll bör du besitta en stark förmåga att arbeta självständigt och ta ledarskap över dina arbetsuppgifter.
Home Vi söker en Supporttekniker till myndighet i Göteborg